dimecres, 14 d’octubre del 2009

UN RAIG D'ESPERANÇA...

"M'encanta este món perquè sóc feliç"


Això és el que li ha escrit Maria en la seua carta a un company d'un col·legi d'Alcoi que encara no coneix. En ella es descriu, i al final, aquesta perla que m'ha alegrat el dia: hi ha una nena de huit anys a la meua classe que no té cap vergonya en assegurar-li al seu company que se sent feliç en aquest món ( o millor, en el seu món). Quanta senzillesa, sinceritat i inocència al llenguatge infantil... d'això en podriem aprendre molts adults.

A mi m'encanta que li encante...

M'ha recordat aquest comentari dos llibres que en parlen de la felicitat del dia a dia, i d'aquelles coses SENZILLES que ens fan més suportable aquest món per a aquells que ja no veiem el món amb els cristalls de la infantesa:


Directe al gra, com la Maria a la seua carta, una simple pregunta i allà està l'argument i la intriga que ens farà passar la pàgina:

¿Qué es la felicidad?


La autora i il·lustradora de "Selma" que és com es diu el llibre és Jutta Bauer.

Un altre llibre que també reflexa els plaers del dia a dia és "Me encanta" de Minne i il·lustrat per Natalie Fortier i editat per Kókinos. En ell una nena anomenada Clara va descrivint allò que li encanta ( igual com Maria).



I a tu, que t'encanta?

1 comentari:

Montse ha dit...

LA VIDA!
M'encanta gairebé tot.