dimarts, 3 de novembre del 2009

VOLEN VERSOS

Escric aquesta entrada amb bastant retràs, doncs la meua intenció és donar a conèixer aquest poemari digital que Sàlvia va penjar al bloc poesia infantil i juvenil el dia de les biblioteques escolars, el dia 24 d'octubre. Supose que ella compendrà ben bé el retràs, doncs una, entre altres, de les causes d'aquest ,s que la biblioteca de l'escola em té molt ocupat, però m'alegre amb el seu post de moltes coses:

- arreplegue amb alegria les seues felicitacions com a bibliotecari escolar

-
m'alegre que la biblioteca de l'escola funcione cada vegada millor ( Sàlvia, gràcies pels consells)

- m'alegre pel resultat fabulós d'aquesta activitat poetica, que ha contat amb nombrosos poetes d'arreu del món

Al llibre "Volen versos", que és com es diu aquest recull poètic, tots els poemes giren al voltant de la lectura, la biblioteca i els llibres. Es podeu descarregar el llibre si ho desitgeu.




P.D. Amb aquesta entrada, espere que aquests versos arriben volant el més lluny possible.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per la recomanació del llibre, que com tú ben bé dius és un homenatge a tots els bibliotecaris i a la gran tasca que estem fent, cadascí a la seua biblioteca. Un versos que espero s'escampen per tot arreu.

Besadetes i es veiem prompte.
Sàlvia

Manuel ha dit...

Hola Sàlvia, gràcies pel comentari. No vaig poder anar al curs, estava en magisteri presentatant el bloc.

Manuel

Anònim ha dit...

Hola Manuel soc Maria de la clase de 3c
magrat molt la carta fins haviat.