dilluns, 14 de febrer del 2011

EL MAG FLORO: UN ALTRE JOC DE TAULA

Una casualitat ha fet que aquest cap de setmana trobara un altre joc de taula referit a un llibre. En aquest cas es tracta del llibre "El mag Floro" de Mercé Viana.


L'activitat es pot realitzar després de llegir el llibre per a divertir-se una mica amb els companys i companyes que l'han llegit. Es tracta d'un llibre molt divertit, d'aquells que quan lliges en classe notes que agradava a gairebé tothom. I és que a la majoria els agrada que algú faça entremaliadures ( una altra ventaja de llegir!! gaudir de les entremaliadures sense que et castiguen. El cas és que aquest és un mag especial.

Si voleu jugar, feu clic en la imatge i imprimiu-la.


NORMES DEL JOC




Si voleu veure més activitats d'aquest llibre clica ací.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

El llibre El mag Floro em pareix molt divertit.El meu capitol preferit és el 7 quan Floro fa cridar a granotes i les fa sargantanes.
Ana Maria 4t C

Manuel ha dit...

Hola Ana Maria,

doncs si t'agrada el llibre del Mag Floro, et pots imprimir el joc i jugar amb els teus companys i companyes.

Manuel

Mariló Sanz ha dit...

Este comentari que en en estos moments faig, i que ja fa molt de temps volia fer, no és específic al voltant d’este llibre...estes paraules són en general per valorar tot el treball que portes endavant promocionant la lectura Manuel. Este blog no té desperdici. Tot és interessant. Tu descobreixes uns camins diferents de fomentar la lectura, mostres lectures seleccionades i prèviament valorades. Fas una gran tasca. La lectura és la base de tot i el gust per llegir s’aprèn des de menut. Més gent com tu fa falta en Aielo. Has pensat alguna vegada la possibilitat de participar en la junta de la biblioteca d’Aielo i aportar tota la teua creativitat i l’arsenal d’idees que tens durant les setmanes de la lectura?

Enhorabona. Es nota que t’ho creus, que vius la lectura i fas requetebé el paper d’animador. Mariló.

Manuel ha dit...

Hola Mariló,

gràcies pel comentari tan afalagador que em fas. La veritat és que sempre m'ha agradat la literatura infantil i ara com a mestre m'agrada fomentar-la.

En quant a la biblioteca municipal, ja tenim una mestra que forma part del consell ( Tere) però a mi no em faria res ajudar en el que jo poguera, sobretot per establir vincles entre la biblioteca escolar i la biblioteca municipal: podem acordar calendaris i activitats per treballar en col·laboració i fer més efectives les tasques de les dues biblioteques.

Et done el meu correu per estar més en contacte: mataranyes@gmail.com

Saluda Ernest de la meua part, que fa molt de temps que no xarrem.

Manuel

Anònim ha dit...

Hola manuel el libro de.un mago de cuidado es muy gracioso y divertido. Se nota que Floro es un autentico mago de CUIDADO.

Àngel Castillo marti

Manuel ha dit...

Hola Àngel,

doncs sí que és entremaliat aquest mag sí però té la seua gràcia veure com ho intenta fer aquells encanteris sense èxit. Potser hauria d'aprendre d'en Harry Potter.

M'agrada molt que em feu comentaris al bloc. Fins demà.

Manuel