dimarts, 17 de maig del 2011

MASSA IDEES...

Les millors idees tenen l'incovenient de que et vénen al cap quan menys t'ho esperes o quan et resulta més molest. Com li passa a l'Irene en el llibre "En blanco". Quan va al llit és quan més idees li vénen al cap.

Es tracta d'un llibre amb il·lustracions i text senzill però que té justament el que ha de tindre: ni més ni menys. Exactament com m'agraden a mi.El llibre està escrit i il·lustrat per Lucía Serrano. He anat a visitar el seu bloc perquè m'han agradat molt les il·lustracions de "En blanco" i m'he trobat al seu bloc amb aquests punts de llibre que va publicar per a l'editorial Barcanova. Són fantàstics!!







D'aquesta il·lustradora també són interessants àlbums il·lustrats:

"Que niño más lento", guanyador del XIII Concurso de álbum Ilustrado "A la orilla del viento" convocat pel Fondo de Cultura Económica. Nestor és el protagonista d'aquest llibre. Ell gaudix fent les activitats diaries al seu ritme, sense deixar-se portar pel ritme frenètic que l'envolta fins que alguna cosa canvia.





Un altre llibre destacable és"el dia que olvidé cerrar el grifo", obra guardonada amb el amb el primer premi del I Certamen Internacional de Álbum Infantil Ilustrado "Princesa de Éboli" -2008- Conta la història de Jaime que com diu el títol un dia va oblidar tancar l'aixeta i de tot el que passa després.


2 comentaris:

Sàlvia ha dit...

Es un llibret encantador, com els altres que té. M'encanta aquesta il·lustradora, té una empatia especial amb l'imaginari infantil.

Com va tot per la biblio? Ja fa temps que no xerrem. Espero que el final de curs siga tan encantador com aquests llibres.

Besadetes, Manuel

Manuel ha dit...

Hola Sàlvia,

doncs sí que fa temps que no xerrem i és que amb la meua filla menuda no tinc temps per a res! quasi no puc ni publicar al bloc, això sí, gaudisc cada moment amb Àngela que creix a un ritme impressionant.

La biblio...va però pense que faig molts esforços i que acaba de ser un projecte de centre on la majoria estiga involucrat. Sí hi ha algunes activitats que estan consolidades: els deu minuts de lectura diaris, les activitats de comprensió, les presentacions de llibres, l'apadrinament lector...Caldria però donar-li una altra orientació per tal d'aprofitar-la en totes les àrees curriculars però ni jo sé ben bé com fer-ho. Ja veurem...

M'alegre molt que m'escrigues. A veure si ens puguem veure prompte i et presente la meua filla.

Manuel