diumenge, 18 de desembre del 2011

MENÚS NADALENCS

Ja tinguem preparats el Menú especial de Nadal. Hi ha un menú per a cada cicle, per a que pugau elegir els vostres plats preferits i els pugau incloure en la vostra carta de Reis Mags.

No patiu per menjar massa perquè aquests plats són especials i no provoquen indigestions. Podeu descarregar-se també el menú o apuntar-se els vostres plats-llibre preferits ( cal evitar fer fotocòpies i impressions innecesàries) i visitar llibreries i blbioteques per veurfe si els trobeu.

Les recomanacins han estat fetes mirant diferents blocs i webs d'editorials etc. Cal dir però, que sobretot hem tingut en compte les recomanacions que Sàlvia fa des del seu bloc "Poesia infantil i juvenil" i també les recomanacions de Jaume Centelles des del seu bloc. També hem agafat de Jaume Centelles la poesia de Pere Martí i Bertran, perquè ens venia fantàstica per al tema de l'alimentació i ens ha paregut molt adequada.

BON NADAL I BONES LECTURES !
  menú primer cicle MENÚ SEGON CICLE. tercer cicle

3 comentaris:

Àngel ha dit...

Felicitats pel menú nadalenc del 3r cicle. Els Reis Mags m'han portat el d'"Alícia al país de les maravelles i el de "Rasmus y el vagabundo"
He començat el d'Alicia i m'agrada molt perquè les il·lustracions són molt boniques.
Àngel Castillo Marti

La mare d'un menjador ha dit...

Llegir ens alimenta l'ànima però també els sentits, entre d'altres el de la vista per les il·lustracions del llibre "Alícia al País de les Meravelles", una història contada mil vegades i dibuixada altres tantes, però esta vegada és un plaer veure el conill, Alícia ..., és una joieta. Eixa col·lecció té altres meravelles i com diu al menú és un postre genial, que jo l'he fet primer plat, per anar fent boca.

Felicitats al cuiner.

Manuel ha dit...

Hola Àngel.

Tarde una mica en contestar, però ha estat per la falta de temps, no per la il·lusió que m'han fet els dos comentaris que, de veritat, m'alegren molt i em donen la força suficient per continuar el projecte de la biblioteca, motivant a la lectura i a l'escriptura.

Més encara si es tracta d'un exalumne, la qual cosa vol dir que et continua interessat la lectura. M'encanta que de tant en tant, t'asomes pel bloc i em fages un comentari.

Gràcies a vosaltres que sou uns bons comensals, perquè veig que heu tingut en compte el menú i que a més us han agradat alguns plats.

Fins prompte.

P.D. Tenim preparades unes activitats fantàstiques per a la setmana de la lectura al voltant del tema de l'alimentació. Des d'ací quedeu tots dos ja convidats per visitar el Restaurant "La biblioteca": hi haurà exposicions de llibres, contacontes, etc.