diumenge, 6 de novembre del 2011

RACÓ VIATGER de Mariló Sanz Mora

Mariló Sanz és una mestra logopeda d'Aielo de Malferit. Mariló ha dut endavant molts projectes relacionats amb la biblioteca municipal, ha recopilat alguns contes populars i n'ha escrit altres propis. És a dir, té la passió de la lectura i l'escriptura. Fa poc m'ha escrit per donar-me a conèixer un nou bloc en el que deixa constància d'una altra passió: la de viatjar, fer fotos i cròniques dels seues viatges. Aquest bloc es diu "Racó viatger". Nosaltres des d'ací li desitgem que el bloc tinga un bon viatge i arribe a bon port.

Aquests són alguns dels llibres de Mariló que tenim a la biblioteca de l'escola.






Aquesta és una dedicatòria que crec que va fer Mariló en un dels llibres
També estaria bé que ens fera una visita a la nostra biblioteca com a autora de llibres infantils, i a més del nostre poble. Doncs vinga, la proposta queda feta Mariló. A veure quan ens fas uns visita.


1 comentari:

Mariló Sanz ha dit...

hola Manuel, acabe de contestar-te per mig del meu blog viatger, gràcies de nou. Com deia allà estic disposta a fer el que siga, encara que ara vaja un poc més liada per qüestions familiars.
Ah! una cosa...cal canviar això de pedagoga per logopeda...jo sóc com els dic als meus alumnes, "la mestra de xarrar".