dimecres, 12 de gener del 2011

MARIA ELENA WALSH

El passat dilluns 10 de gener ens va deixar l'escriptora, poeta i compositora Maria Elena Walsh als 80 anys.

Com a escriptora de litaratura infantil ha rebut premis com el Highly Commended del Premio Hans Christian Andersen de la IBBY (International Board on Books for Young People)


Nosaltres a la biblioteca tenim aquests dos llibres d'aquesta autora





















Si vols llegir més dades sobre aquesta escriptora, clica en la imatge i podràs llegir aquest article que ha fet la revista Cuatrogatos.



També pots veure aquest video de la poesia "El reino al revés"


I en una versió de Rosa León (a la banda superior esquerre pots prémer "saltar video " per botar-te la publicitat.

Rosa León - El reino del revés (canciones infantiles)
El Reino del Revés

Me dijeron que en el reino del revés
nada el pájaro y vuela el pez
que los gatos no hacen miau! y dicen yes!
porque estudian mucho inglés

Vamos a ver como es
el reino de revés

Me dijeron que en el reino del revés
nadie baila con los pies
que un ladrón es vigilante y otro es juez
y que dos mas dos son tres

Vamos a ver como es
el reino de revés


Me dijeron que en el reino del revés
cabe un oso en una nuez
que usan barbas y bigotes los bebes
y que un año dura un mes

Vamos a ver como es
el reino de revés

Me dijeron que en el reino del revés
hay un perro pekinés
que se cae para arriba y una vez
no pudo bajar después

Vamos a ver como es
el reino de revés

Me dijeron que en el reino del revés
un senior llamado Andrés
tiene 1530 chimpances
que si miras no los ves

Vamos a ver como es
el reino de revés

Me dijeron que en el reino del revés
una arania y un ciempies
van montados al palacio del Marques
en caballos de ajedrez

Vamos a ver como es
el reino de revés