dissabte, 22 de gener del 2011

UN PARE A MIDA

L'altre dia vaig llegir aquest llibre de la biblioteca:



Com que m'estic preparant per a l'arribada de l'Àngela, em va cridar l'atenció el títol del llibre:"un pare a mida", perquè com és un pare a mida? quina mida a tenir un pare, i a mida de qui? Que és el s'ha de mesurar? Després comence a llegir i m'adone que jo no sóc fort, ni especialment hàbil amb els puzzles, tampoc sóc deportista...però li podré llegir un conte o un poema cada nit, li podré donar molta estima, i altres coses menudes però necessàries i importants.

Podeu veure aquest video per veure com és un pare a mida.


També m'agradarà crear-li l'hàbit de la lectura des de ben menuda, perquè no és segur que els xiquets lligen si ho fan els pares, però serà més probable. Sinó s'ho cregueu mireu aquest video de l'associació de bibliotecaris de Finlandia. La promoció diu: Habits are learned. Visit the library: Els hàbits s'aprenen. Visita la biblioteca.



I ací un altre video sobre la importància de ser un model lector per als nostres fills: