dimecres, 17 de desembre del 2008

UNA MÀ DE CONTES

He descobert un bloc fantàstic, recomanat des del bloc Jim Botó. Es tracta d'una pàgina de contes però no d'una pàgina qualsevol, perquè aquesta ens ofereix una perspectiva dels contes superatractiva, superespecial i molts altres supers.

Primer que res ens ofereix la possiblitat de triar els contes per l'autor, per l'origen geogràfic, pel títol, pel personatge, per l'il·lustrador i per la tècnica.

A més, però, que us pareixeria escoltar com us conten un conte mentre al mateix temps veus en un video com es va representant a través d'una il·lustració? Jo m'he quedat bocabadat perquè em pareix interessantíssim.

A més podem veure diferents tècniques d'il·lustració que després podeu aplicar vosaltres quan il·lustreu els vostres contes: collage, pintura, tela, volum, infografia, etc.

També hi un apartat per triar els contes per l'il·lustrador amb la qual cosa podem veure com il·lustra Gabriela Rubio, Gustavo Roldán, Gusti, Ignasi Blanch, Max, Miguel Gallardo, etc.

Ara que ve Nadal visita la pàgina i em comentes que t'ha paregut.Punxa en la imatge per anar a la pàgina.

23 comentaris:

Anònim ha dit...

magradat molt la nova pagina que has posat es moltxula ja he escoltat alguns contes com el de sol,solet o un d´un rei que te un fill i les germanes de la seua estimada l´enganyen perque tenien embe

BON NADAL MANUEL

Anònim ha dit...

T'agradat la postal Manuel?, quina pagina tas espolsat peró be m'agradat no esta gens mal

Anònim ha dit...

Bon nadal manuel mesoblidava

Angela

Manuel ha dit...

Angela, la postal m'ha agradat moltíssim, ha estat tota una sorpresa.
Els vostres comentaris tambe m'il·lusionen molt.

BON NADAL A TOTS.

Anònim ha dit...

gracies Manuel he llegit el que has escrit

Manuel ha dit...

Jo també vaig llegint tots els vostres comentaris, Maria, i em complau que participeu activament en el bloc.

Fins ara.

Anònim ha dit...

gracies, les teues recomanacions ens serveixen de molt per a tots.(no sols per a mi)


Angela.
gracies adeu.

Anònim ha dit...

Feliç any nou!!!!!!!!!

Angela

Anònim ha dit...

Me llamo Bella i vivo en el pais vasco i me enterado de que ay un blog de leer lo que me gusta a mi. Porfavor Manuel me podrias decir que libro te estas lellendo ahora.
porfavor contestame.
Bella

Anònim ha dit...

A i manuel as conocido algun famoso?
soy bella adios porfi contestame

Manuel ha dit...

Hola Bella

Primero te tengo que decir que estoy muy contento de que me escribas. Me han encantado tus comentarios.

Para mi es todo un honor poder recomendarte libros, y vas a encontrar muchas recomendaciones en este blog.

Mira, yo estoy leyendo ahora un libro que me regalaron en navidades "Un mundo sin fin" de Ken Follet. En cuanto a literatura infantil he leído también unos cuantos estas navidades, y me ha gustado uno de poesía que se llama "Poesies amb suc".

Para recomendarte un libro deberías decirme la edad que tienes y cuáles son tus gustos respecto a la lectura: poesia, còmics, cuentos, aventuras, etc.
No dejes de escribirme y seguro que encontramos un libro que te guste: entre las estanterías de las bibliotecas o de las librerías siempre hay libros que están esperando impacientes que lleguemos a descubrirlos.

En cuanto a los famosos, supongo que te refieres a alguna persona conocida relacionada con la literatura. Pues después de leer tu comentario me he parado a pensar y realmente sí que he tenido el placer de coincidir ( más que conocer) y escuchar a escritores como Quim Monzó y Bernardo Atxaga, pronto nos visitara al colegio dos escritores valencianos: Vicent Prado y Marc Granell (subiré fotos al blog de la visita).
Por otra parte he conocido personas no tan famosas pero igual o más interesantes como Dolors ( una bibliotecaria que conoce muchos, muchos libros y lo que es más importante, sabe recomendarlos).
Los blogs como éste son una manera de conocer escritores e ilustradores. Si te interesa te proporcionaré la dirección de algunos.

Hasta pronto Bella

Anònim ha dit...

Si me referia a los famosos de la literatura ,tengo 11 años i me gustan mucho los libros de aventuras i por supuesto los comics de zipi i zapei mortadelo i filemon.Ahora me estoy leyendo con los pelos de punta,es de risa i me esta gustando mucho menudas cosas hacen hay que estar muy locos para hacer las cosas que ellos hacen.

Anònim ha dit...

pero lo que mas me gusta es la mitologia griega ¿sabes algun libro para mi edad de la mitologia griega?

Anònim ha dit...

Les bibliotecaris/caries son tot un pou de sabiduria.
Angela

Manuel ha dit...

Hola Bella.
Perdona la tardanza en contestar pero últimamente tengo mucho trabajo.
Respecto a libros de milotogia griega acaba de llegar una colección a la biblioteca que tiene muy buena pinta. Yo no los he leido, pero tú puedes ser mi fuente de información en este caso. Mañana te digo de que colección se trata y cuando lo leas me dices tu opinión y haremos algún comentario al respecto en el bloc.
Hasta pronto.

Anònim ha dit...

Gracias Manuel.

Manuel ha dit...

Hola Bella.

Creo que este libro te interesará. Es de la colección "cuentos y leyendas" y en este caso es sobre los héroes de la mitología. La autora es Christian Grenier. El libro es de la editorial Anaya. Se trata de doce relatos cortos sobre personajes mitológicos griegos: Orfeo, perseo, Hércules, Edipo, Aquieles, Ulises, Penélope, Rómulo y Remo, etc.

A ver si te gusta. Ya me contarás.

Anònim ha dit...

Pero son muchos esta:De los heredes de la mitologia,los doce trabajos de hercules,Heroes de Grecia en la antiguedad,...

Anònim ha dit...

me olvidaba ,I qual es el dios que te gusta a ti?

Anònim ha dit...

Hades , ares , atenea , artemisa , poseidon , Zeus , afrodita ,...

Anònim ha dit...

el de los doce trabajos de hercules no me ha gustado. Hercules al final muere i no tiene sentido hace tantos viajes i tantas misiones...
Para que al final lo maten es increible de verdad...

Anònim ha dit...

γεια (hola) en griego

Anònim ha dit...

Dios...
quiero caer en el inframundo...