dilluns, 17 de gener del 2011

TOT L'ANY

Doncs sí, estan de moda els book trailers, és a dir fer un video per promocionar un llibre. Ací en teniu un que he vist al bloc Jim Botó, d'un llibre de poemes de Lola Casa, "Tot l'any", il·lustrat per Pere Cabaret. Aquest llibre és el primer adaptat a la llengua de signes catalana. El video resulta molt interessant per veure la tècnica d'il·lustració de Pere Cabaret. A mi em recorda els videos d'una mà de contes que també m'agraden molt.

Això sí, ostres quina música a aquestes hores de la vesprada!, ara que es fa de nit tan prompte i ens entra a tots aquesta melancolia que no hi ha manera de traure's del damunt, com el fred sec que t'arriba als ossos tot i que portes huit quilos de roba. I no és que no m'agrade, eh?, però és que avui...

Una altra coseta en veu baixa pel senyor Pere Cabaret: em pareixen genials les teues il·lustracions, de veritat, però no vull dir-te res si jo tinguera la meua habitació tan desendreçada com el teu estudi... la que em montava ma mare.