dimecres, 18 de febrer del 2009

EL CARTERO DE BAGDAD

Internet ens aporta bons recursos per poder conèixer llibres i triar els que més ens agraden. Per exemple podem veure videos promocionals penjats al youtube, que com si fora l'estrena d'una pel·licula, ens fan un resum abans d'endinsar-se de ple en la història. Què us sembla? A mi em pareix un bons recurs que cal aprofitar.



Aquest és el llibre



I a més us deixe una ressenya que em pareix certament fantàstica perquè fa referència a altres obres relacionades, a l'autor, a la facilitat de la lectura, etc. d'en Martí Bassas Torres de 6é B d'una escola de Mataró no sé exactament quina):
Tracta d’un noi que es diu Ibrahim viu a Bagdad, una ciutat bombardejada. Ell és carter, passejar per la capital és perillós. Aquest noi no pot anar a l’escola, no pot sortir a jugar amb els amics, la guerra ho impedeix. Un dia, ha de portar una misteriosa carta que ha de lliurar costi el que costi. És un llibre realista que pot agradar a algú amb ganes d’entendre un conflicte i que li agradin o li interessin aquest tipus de llibres. Hi ha llibres semblants a aquest, com per exemple, El pa de la guerra, que també em vaig llegir fa temps. És interessant i misteriós. Costa deixar-lo quan l’estàs llegint, us ho asseguro. Cal llegir-lo tanquilament, sinó no el pots entendre. No havia llegit mai llibres daquest autor, però la veritat és que té un estil força intrigant. El recomano perquè està molt bé. Pot agradar molt o pot agradar molt poc, però segur que no deixa indiferent.

La ressenya l'he trobal al bloc "El triangle de les lectures" on ens recomanen llibres per a tots els cicles de primària. És un lloc ben interessant que passarà a estar a l'apartat "llocs interessants per a tu" del nostre bloc.


3 comentaris:

bib anxaneta ha dit...

Només per comentar que en Martí Bassas és alumne de 6è del CEIP Anxaneta de Mataró. Estem molt contents que ens hagueu trobat i que us hagi agradat el nostre bloc.

el triangle de les lectures

Anònim ha dit...

Estic content de que us hagi agradat la meva crítica. Mai se sap fins a on pot arribar un escrit, i més si és per Internet. En fi, gràcies per publicar-ho.
Martí Bassas Torres, 6èB Anxaneta.

Manuel ha dit...

Hola Martí
La veritat és que quan vaig llegir la teua ressenya vaig pensar que estava mot ben escrita. T'anime a continuar fent ressenyes, jo per la meua banda em passaré pel vostre bloc de tant en tant per llegir-vos.