dissabte, 18 d’abril del 2009

NO US CONFIEU... US PODEN RESCINDIR EL CONTRAT

Sí, xiquets i xiquetes de tot el món. Què no s'heu enterat? Han acomiadat un xiquet per desobedient, malfaener, desdordenat i massa entremaliat. Sa mare estava ja fins més amunt de la coroneta i ha decidir rescindir-li el contrat: en el plaç d'un mes ha d'abandonar la casa.
Això és el que li passa a Miquel en aquest llibre de Jordi Sierra i Fabra "Querido hijo: estás despedido", així que compte amb el vostre comportament perquè ara que les mares s'han assabentat a través del bloc del que poden fer amb el vostre contrat...( ho senc molt, però el meu deure és informar).


recordareu que ja us vaig presentar aquest llibre en classe perquè em va fer gràcia allò d'acomiadar algú de casa per no acomplir amb les seues obligacions.

Després he relacionat per casualitat aquest llibre amb els que van guanyar aquest any els premis SM. Això va ser cap a final de març.

El premi "barco de vapor", l'ha guanyat Care Santos,



amb el llibre "se vende mamá". Tracta d'un xiquet que decideix vendre sa mare en e-bay, aquella web d'internet on es pot comprar i vendre de tot, inclús una mare! I us preguntareu perquè ho ha decidit el xiquet? que ha fet sa mare? o què ha fet el xiquet? El que vol és aconseguir diners? Doncs això mateix em pregunte jo. Però haurem d'esperar una mica perquè de moment encara no està a la venda. Sols m'he pogut assabentar de quina serà la portada:

Per cert, no és curiós que en un llibre la mare acomiade el fill, i en un altre el fill vol vendre a la mare? És que ningú està conforme amb el que té? O es que ningú està conforme amb el comportament dels altres? Són les mares massa exigents o els xiquets poc responsables? O som tots poc tolerants en general? què penseu?